Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 21 lipca 2011

ONE LOVELY BLOG AWARD

Dalej mi się nic nice chce, ale dzisiaj wskoczyłam, patrzę, a tu taaaka niespodzianka i to tak przed samymi imieninami...
:D
Od Patrycji dostałam wyróżnienie ONE LOVELY BLOG AWARD.
Sprawiła mi tym ogromną radość za co dziękuję jej z całego serduszka
:)Zasady są takie:
- Umieścić podziękowania i link do blogera, który przyznał Tobie nagrodę.
- Skopiować i wkleić logo na swoim blogu.
- Napisać o sobie 7 rzeczy.
- Nominować 16 innych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę)
- Napisać im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)

Nie pozostaje mi nic innego jak napisać 7 rzeczy o sobie, i nominować do nagrody 16 innych blogerów... hyhy... ale nad tym to ja muszę pomyśleć...
Więc dopiszę to może wieczorem, albo jutro, najpóźniej w weekend
:)

Jeszcze raz ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ Patrycji za nagrodę!
:*

3 komentarze:

  1. Cała przyjemność po mojej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:):) a motylki narazie poszły w odstawke;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)