Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 29 lipca 2011

Baroque

Wróciłam i dziś pokaże wam kolczyki Swarovski Baroque, w pięknym kolorze...
:)

Oprócz tego, może w końcu bym wypełniła warunki wyróżnienia jakie dostałam kilka dni temu...?
Biorąc jednak pod uwagę, że nie mam dzisiaj zbyt wiele czasu, napiszę tylko 7 rzeczy o sobie, a nad blogami, które chcę wyróżnić zastanowię się jeszcze...
:)
No więc:
Po 1 - Lubię jeść - choć wcale po mnie tego nie widać
Po 2 - Lubię gotować - choć nie mam za bardzo ku temu sposobności
Po 3 - Jestem straszną marzycielką, w dodatku z wybujałą wyobraźnią - jednak twardo stąpającą po ziemi
Po 4 - Jestem domatorką...
Po 5 - Brakuje mi cierpliwości, zwłaszcza, kiedy muszę coś komuś wytłumaczyć, a ten ktoś nie bardzo pojętny jest ;)
Po 6 - Uwielbiam słodycze :D
Po 7 - Mam straszną słabość do psiaków... :)

4 komentarze:

  1. Ja tez mam słabość do psiaków:):) kolczyki sa EXTRA!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki faktycznie w ciekawym kolorze. Mogłabym się podpisać pod wszystkimi Twoimi punktami;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)