Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 31 lipca 2011

Album wędrowny

Nie wiem czy mi uwierzycie czy nie, ale u mnie - jak zaczęło w piątek padać, tak pada do dzisiaj BEZ PRZERWY! Zdjęcia więc będą takie jakie są - ze sztucznym oświetleniem - bo domagacie się całości albumu
:)
Album spięty jest łańcuszkami zakończonymi karabińczykami, dzięki czemu - każdy z Was będzie mógł album rozpiąć - aby wygodniej było ozdobić swoje karty, a także zapiąć na odpowiedniej długości - dopasowując do grubości albumu i grubości Waszych kart.
Oprócz tego, ma z boku mały notesik, w którym każdy z Was ma dla siebie jedną stronę złotych kart. Tam również należy się wpisać - żebym wiedziała kto mi się do tego albumu wpisał...
:)
Przeszycia - takie sobie, ale karty są grube, a ozdobione jeszcze grubsze i niestety moja maszyna miała nie lada problem żeby to wszystko przeszyć...
I to by było chyba na tyle...
Oto mój Album Wędrowny...
:)

To właśnie ten notesik, do którego również macie się wpisać, a przy nim małe metalowe słoneczko, które na tym zdjęciu słabo widać...
:)
Tutaj temat/tytuł "ROZWESELACZ NA JESIENNĄ CHANDRĘ" - pierwsze literki odbite stemplami i embossowane na gorrrrąco...
:)
Guzik, który okropnie mi się podoba!
:)
Kwiatuszek z papierowych kwiatków i guzika bez nóżki jako środeczek kwiatka
:)
Przeszycia...
I tył mojego albumu, gdzie maszyna już całkowicie ześwirowała, ale będzie jaki jest...
;)
Albumik pakuję i jutro leci w swoją podróż, zaczynając od Viol...
:)

7 komentarzy:

  1. o jacieee;D;D ale cudny!!!;D;D;D juz nie mogę się doczekać!!!;D;D myślę ciągle jak się wpisac:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, cieszę się, że się podoba :)
    Ja też myślę nad wpisami, nawet już mam jakieś "plany" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wędrowniczek, takie cudo na pewno rozświetli pochmurne dni tegorocznego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super!!!
    przy okazji zapraszam na CANDY
    http://ja-kk.blogspot.com/2011/07/letnie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana czy mogłabym zapytać czym robisz dziurki w albumie? ja dopiero zaczynam, kupiłam sobie dziurkacz rewolwerowy...ale nie do konca umiem...tzn nie wiem jak tego użyć :( a twoje dziurki są takie równe i nie postrzępione. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny jest :)) wspaniałe wykonanie i piekne detale ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry. Mi też się bardzo podoba i już się nie mogę doczekać aż zostawię w nim swój ślad. Mam pomysł na te jesienne smutki.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)