Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 17 czerwca 2011

Kartka ślubna serce

2 lipca zbliża się nieubłaganie, więc wczoraj,
na szybko musiałam zrobić karteczkę ślubną do albumu dla Ani i Daniela,
który pokazywałam jakiś czas temu.
Postanowiłam, że karteczka będzie w kształcie serca,
stojącego serca - a zrobiona jest według tego oto kursu.
Powstała taka oto karteczka w kolorach takich jak album, czyli w różnych odcieniach brązu.
Karteczka ma wymiary 20cm x 18cm.
Mam nadzieję, że Młodym się spodoba i podoba się również Wam...
:)


Teraz jeszcze tylko pudełko na album i można wysyłać prezent!
:)

Pamiętajcie, do 30 czerwca zostało jeszcze kilka dni,
więc jest jeszcze chwila na zapisanie się na moje candy.
Jeśli jest jeszcze ktoś chętny, zapraszam

-------> NA ZAPISY < -------

a oto nagroda:

4 komentarze:

  1. Przepiękne te kartki, jestem pod wrażeniem:))

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, przepiękna kartka! ale się napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)