Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 21 maja 2011

Ogłoszenie


Dziś nie misie, nie kartki i nie biżuteria,
dziś sprawy ważne.
Otóż...
Jeśli ktoś z Was chciałby nosić w portfelu czy dokumentach taki oto kartonik -

oświadczenie woli

Kartonik - oświadczenie woli,
które w przypadku Waszej nagłej śmierci,
może uratować życie 4 osobom,
a jednej lub dwóm pozwoli zobaczyć świat na nowo...
Jeśli z jakiegoś powodu nie macie dostępu do takiego oświadczenia woli,
nie możecie go zdobyć, a chcielibyście Wy,
lub ktoś z Waszych bliskich czy rodziny chciałby posiadać wypełniony taki dokument
i nosić go ze sobą,
proszę o kontakt
(najlepiej mail z adresem do wysyłki), ponieważ

posiadam kilka takich
i chętnie rozdam.


Pamiętajcie!
To ratuje ludziom życie...

7 komentarzy:

  1. Oj... ja bardzo bym chciała, uważam że to ważne i zawsze byłam za oddawaniem swoich narządów po śmierci tylko jakoś nigdy nie pomyślałam żeby takie coś w portfelu. Zaraz wysyłam maila!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również poproszę :)
    Fajna i potrzebna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze zarezerwuj jedno dla mnie.Potem napisze meila,bo zaraz mam gosci.Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już od dawna takowe noszę, co więcej na temat transplantacji pisałam swoją magisterkę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli masz nadmiar to i ja chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja poproszę, maila zaraz wyśle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przestałam nosić ze względu na SLE :( i mam duże poczucie straty, że nie mogłabym już pomóc :( za to moja rodzina syn córka i mąż są bogatsi w portfelu o ten dar :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)