Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 28 maja 2011

Miś śpioszek dla Kingi

Kinga już pokazała, więc pokazuję i ja co powędrowało ode mnie do Kingi w wymiance z okazji Dnia Dziecka u AliKindze się podoba, a to chyba najważniejsze...
:)
Nowa dostawa oświadczeń woli, więc gdyby był ktoś jeszcze chętny - zapraszam
:)

4 komentarze:

  1. Wcale nie jestem zdziwiona,ze Kindze sie podoba,bo misiu i cała reszta-SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  2. hihihi to ja to ja jestem właścicielką tego cudnego Śpioszka :) zajmuje honorowe miejcie :) no i zachwyca każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudniasty i jakby moja najmłodsza córa powiedziała: "słodziusi" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki "kosiany" miś i cały zestaw prezentuje się cudownie!
    Dziękuję za odwiedzinki.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)