Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 26 kwietnia 2011

Różowo i smutno...

Album prawie gotowy, jednak zbrakło papierów i póki co nie ma okładki, a zanim uda mi się wybrać do sklepu po papier, to może chwilę potrwać... więc narazie pokaże Wam karteczkę, która powstała dzisiaj... różowa i słodka, w przeciwieństwie do mojego humoru dzisiaj... bo jak tu być w dobrym nastroju, kiedy... a zresztą...
nieważne...
:(
I wcale nie chodzi o to, że troszku mnie zmoczyli wczoraj,
skoro ma przynosić szczęście cały rok, niech oblewają...
zobaczymy jak będzie...
:)
Spójrzcie lepiej na kartkę... forma zaczerpnięta z reklamówki Docrafts, a zdjęcia robione teraz, po ciemku i przy sztucznym świetle... nie mogły się udać, więc są jakie są.. Mam nadzieję, że Wy macie lepsze humory
od mojego...

4 komentarze:

  1. Kartka cudna i jaka pomysłowa :) Super!
    PS: Nie smutaj się... będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka :)
    Głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przybyłam na poprawę humoru - wylosowałaś nagrodę u mnie :) Czekam na adres do wysyłki
    (sklep@e-wrzosowisko.pl)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)