Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 7 kwietnia 2011

Jestem, jestem... :)

Rzadko piszę nowe posty i pokazuję nowe twory, ale zaglądam zarówno na swój blog, jak i na Wasze. A powodem tego jest... WIOSNA...
:)
Piękna pogodna, nie chce się człowiekowi w domu siedzieć, a więc i czasu mniej na tworzenie, ale spokojnie... Mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni. Nie pogoda oczywiście, ale to, że będę miała troszkę więcej czasu i pomysłów na nowe wytworki. Póki co, pokażę Wam komplet
Swarovskich Złotych Skrzydeł,
zakupionych oczywiście dla mnie
:D

... i jak...? Podobają się?
:)

Skoro wiosna, to zaczynają się śluby, a skoro śluby (mnie też czekają) postanowiłam się zmierzyć z albumem ślubnym. Wiem, wiem... powinnam zacząć od czegoś mniej skomplikowanego, ale co tam... raz się żyje!
:)
I od kilku dni właśnie kompletuję zamówienie bo oczywiście nie mam z czego zrobić tych albumów. Tak wielkich zakupów scrapowych jeszcze w życiu nie robiłam. Zrobiłam już zakupy w Galerii Papieru, Wycinance, Montażowni, został jeszcze Scrapiniec. Wiecie...? Najśmieszniejsze jest to, że to co jest w jednym sklepie, nie ma tego w drugim i takim oto sposobem człowiek musi zamawiać w kilku, a to oczywiście wiąże się z wieloma kosztami przesyłki, a zamiast tego, człowiek mógłby siebie jeszcze coś ciekawego kupić.... :/ A na dodatek, nie myślałam tylko, że to wszystko jest takie drooogie bo duuuża kwota poszła na to wszystko... Tu 60, tam 60, tam jeszcze 80 i jeszcze 30 i jeszcze jakieś 50, a to jeszcze nie wszystko bo potrzebuję jeszcze 3 kolorów tuszy - złoty, brązowy i kremowy... Może ktoś z Was ma na zbyciu? Najlepiej te takie malutkie...
:D
A może w ogóle macie jakieś zbędne rzeczy, które mogą się przydać przy tworzeniu albumu ślubnego? Chętnie obejrzę, może się skuszę...
:)
Mam tylko nadzieję, że na mój ślub, jeśli takowy kiedykolwiek nastąpi, ktoś też się tak postara i zrobi mi równie miły prezent...

A zakupami oczywiście się pochwalę, jak tylko je dostanę do ręki
:D

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)