Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 30 kwietnia 2011

Album obfocony!

Dziś post dla wytrwałych!
Na obejrzenie czeka bowiem 30 zdjęć!
:o
Obiecałam Wam sesję zdjęciową albumu w weekend, wiec oto i ona...
Mam nadzieję, że weźmiecie pod uwagę to, iż jest to mój pierwszy album
i nie ocenicie mnie zbyt surowo
:)
W takim razie, zaczynamy!
:)
Tak album wygląda z przodu...

Ale to już wiecie... ;)
Ciekawostką natomiast jest to, że krawędź każdej karty obklejona jest satynową wstążką. Nie wiem jak Wy, ale ja nie widziałam tego u żadnej z Was i mam nadzieję, że ja pierwsza wpadłam na taki pomysł i po nikim nie po małpowałam...
Jak dla mnie wygląda to baaardzo elegancko...
:)Z boku, doczepione są dwie kokardki, żeby nie było "za skąpo"...
:)
A teraz najważniejsza część fotosesji - środek albumu. Nie dawałam białych pustych miejsc na zdjęcia, bo po pierwsze - uważam, że tak jest lepiej, po drugie - przykleją sobie zdjęcia jakie zechcą (pionowe czy poziome), po trzecie - w rozmiarze, w jakim zechcą i po czwarte - w miejscu, w którym zechcą.
Album jest prosty i skromny, ale mnie i domownikom i tak się podoba. Ja sama również chciałabym dostać taki album...
Najpierw jednak muszę poszukać sobie narzeczonego
:o
Dobra, dobra... już nie gadam, tylko pokazuję, co mam pokazać
:)
Tadam!
:)











A teraz część postu dla tych, którym album się spodobał i chcieliby zobaczyć kilka szczegółów na zbliżeniach, bądź dla tych, którzy są ich po prostu ciekawi...
:)











No i to by było na tyle... tak...zdecydowanie... 30 zdjęć wystarczy...
:D
Czekam na komentarze i opinie...
:)
Mam nadzieję, że Młodej Parze się spodoba!

5 komentarzy:

  1. jestem pod wrażeniem, prześliczny album no i ten pomysł ze wstążką rewelacyjny, nie widziałam u nikogo, więc pewnie jesteś pierwszą osobą, która na to wpadła :D I teraz pytanie...czy można zgapiać od Ciebie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!! cudoooooooo!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie album śliczny. bardzo bym się z takiego ucieszyła, więc mam nadzieję, że Twojej młodej parze tez przypadł do gustu :D Prosty, skromny i uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj :) cieszę się, że Wam się podoba :D
    I oczywiście po takich komentarzach, nie mogłabym nie pozwolić korzystać z pomysłu :) Byłoby mi jednak miło, gdybyście po wykorzystaniu sposobu - dały linka do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! aż tyle stron - napracowałaś się ;) moje ulubione strony to te z nutkami i z półkulami świata ;)

    SUPER!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)