Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 16 marca 2011

SSS99 - March 12th

Wczoraj wieczorem w końcu się zmobilizowałam i dokończyłam kartkę, którą zaczęłam robić jeszcze w piątek! Kartka przeleżała cały weekend bo nie miałam pomysłu na kwiatki...w końcu zrobiłam takie zwyczajne, a kartkę zgłaszam na wyzwanie w The Sweet Stop

SSS99 - March 12th

A kartka powstała na podstawie takiej oto mapki:

Dziewczyny kochane...mam do Was ogromną prośbę...
Może któraś z Was uraczyłaby mnie kilkoma motylkami z dziurkacza bo niestety, dziurkacz, który sobie upatrzyłam nie jest w tej chwili dostępny... :(
A mnie się tak zamarzyły takie motyle... :)

2 komentarze:

  1. Mogę uraczyć jeśli potrzebujesz większego motyla MS,email na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very cute! Sweet image! Thanks for playing along with us at the Sweet Stop!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)