Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 9 marca 2011

Radocha! :D


Wiecie... do tej pory uważałam się za osobę, która "ma szczęście do pecha". Ludzie wokół mnie, na szczęście, próbują mi to wyperswadować i wiecie co? :) Nawet dobrze im to wychodzi! O na przykład wczoraj... jakoś tak humoru zbyt wiele nie było, choć nawet dostałam sporo życzeń z okazji Dnia Kobiet
i nie tylko od kobiet... ;)
Aż tu wieczorem taaaaaka niespodzianka!
:)
Normalnie zaczynam myśleć, że może mam też trochę "szczęścia do szczęścia"!
:)
Ale do rzeczy bo pewnie chciałybyście się już dowiedzieć co mnie tak ucieszyło...
Otóż... wczoraj wygrałam w candy w Fabryce Spokoju u Ani! Co prawda nie wygrałam głównej nagrody, tylko nagrodę pocieszenia, ale jakże wielka jest to dla mnie radość!
Dziękuję Aniu jeszcze raz za sprawienie ogromnej radości i za przypomnienie losowaniu bo bez tego, mogłabym zapomnieć jak to mi się ostatnio zdarza...

2 komentarze:

  1. szczęście do szczęścia -ładnie powiedziane ;)
    Gratuluję wygranej i dziękuje za odwiedziny u mnie.
    Piękne prace tworzysz
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)