Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 20 marca 2011

Kartka typu Swing

Dziś przeglądając blogi, natrafiłam na stronkę Justyny. Tam zamieszczonych jest mnóstwo ciekawych kursów. Ja skorzystałam z kursu na kartkę typu Swing i spójrzcie jaka piękna kartka powstała!
:)Motylki i kropki akrylowe zawdzięczam Ali,
bo Ala kilka dni temu przysłała mi kopertę pełną przydasi...
:)
Dziękuję Alu! :*

2 komentarze:

  1. Pięknie;)

    Jak idealnie kolorystycznie motyle podpasowały ;) SUPER;]

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj motylkiii!! uwielbiam:) zapraszam do mnie:):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)