Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 3 marca 2011

Dawno mnie nie było...

Dawno mnie nie było, ale i dzisiaj nie mam nic ciekawego dla Was...
:(
Niestety...kompletny brak zarówno weny jak i humoru...
:(
A to tak na poprawę humoru...
Dla mnie i dla Was...

Kierowca ciężarówki przewozi wysoki towar. Po drodze zaklinował się pod
mostem. Dzwoni na policje. Jeden z policjantów ogląda zaklinowana
ciężarówkę i mówi:
"I co, zaklinował się pan?"
a kierowca na to:
"Nie ku*wa, most wiozę i mi się paliwo skończyło..."

Pozdrowienia dla Panów policjantów!
:D

4 komentarze:

  1. I Panów z różnych służb mundurowych! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale humor Cię nie opuszcza! najważniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. popłakałam się ze śmiechu :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)