Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 20 lutego 2011

Wyróżnienie...

A to Ci niespodzianka dopiero!
:)
Od Ali dostałam takie oto wyróżnienie
No to teraz będą jaja... bo muszę napisać tu 7 rzeczy o sobie, o których nie macie pojęcia... :O
No to zaczynamy, tylko proszę się nie śmiać! :D

1. Choć jestem bezrobotna, mam swoich "służbowych" zawodowych kierowców, którym w dodatku płacić nie muszę i nie jest to rodzina :P
2. Jestem flirciarą i gadżeciarą z ogromnym poczuciem humoru (żartuję ze wszystkiego i z wszystkich, nie wyłączając siebie) :D
3. Jest w moim życiu dwóch mężczyzn do których mam straszna słabość, obaj mają imiona rozpoczynające się od literki K, jest też jeden bez którego byłoby strasznie nuuuuuudno (i tu jest literka S)
4. W nocy lubię podjadać słodycze
5. Suszę włosy ze słuchawkami na uszach - ostatnio słuchając Vondy Shepard i Georga Michaela
6. Tęsknię za Wrocławiem
7. A ostatni punkcik "ukradnę" od Ali bo bardzo mi się spodobał... Otóż, ja też nie mam lat 15 jak się wszystkim wydaje (choć w środę słyszałam, że to wpływa na moją korzyść), a póki co jeszcze do września mam lat 26 :D

O jej...jak szybko zleciało tych 7 rzeczy! Przecież ja mogę wymienić jeszcze kolejnych 7... trudny był wybór które z tych rzeczy umieścić na liście... Mam nadzieję, że dobrze wybrałam...
:)

A wyróżnienie to ode mnie powędruje do:
Nami
SweetCandyDreams
Kica
Kaszy
Chomiczka
Bromby

3 komentarze:

  1. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie. Bardzo mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem Kochana,czym sobie na to zapracowałam,ale bardzo Ci dziekuje,sprawiłas mi olbrzymią radość.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na broszkowe candy:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)