Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 15 lutego 2011

Ślubna...

W Twórczym Pokoju

WYZWANIE # 19 - COLORINA


W ŚLUBNYCH KLIMATACH
wytyczne:
- prace monochromatyczne (kolor wybieracie sami)
- dopuszczalna zmiana koloru jedynie w napisach, odbitych stemplami motywach i dodatkach typu ćwieki,guziki,nity,wstążki,tasiemki

Oto moja propozycja... chyba troszkę nie do końca zgodna z wytycznymi, ale co tam... zgłaszam...
:)
Acha... bym zapomniała...
:)
Wczoraj dostałam paczuszkę w ramach wymianki walentynkowej u Alicji. Bardzo mnie ucieszyła zawartość paczuszki, ale pokażę ją dopiero po ukazaniu się postu u Alicji, wtedy również pokażę co poleciało ode mnie i do kogo. A paczuszka ta przyleciała do mnie od Ani...
:)
Dziękuję Aniu!
:)

4 komentarze:

  1. Karteczka jest przesliczna :)
    Martyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że paczuszka doszła. Niestety, nie wysyłałam jej osobiście i podobno możliwe, że wyleciał z niej liścik. Mam nadzieję, że siostrze tylko się tak wydaje i wszystko jest na swoim miejscu. Mam tez nadzieję, że wybaczysz mi niedociągnięcia moich robótek, ale robiłam je z dzieckiem na kolanach i bardzo chciał mi pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostrze raczej się nie wydawało bo liściku żadnego nie było w paczuszce, ale to nic... :) Cieszę się, że dzieciaczek też pomagał! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna...pięknie wykonana rameczka...śliczne kwiaty:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)