Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 4 lutego 2011

Miła niespodzianka!

Dawno mnie nie była tutaj i dawno nic nie pisałam... Jakoś brak mi weny na cokolwiek. Nie wiem czy to wina pogody, czy czegoś innego ale najchętniej spałabym cały dzień, albo chociaż leżała... A jak już nie śpię, to czym innym zaprzątnięta jest moja głowa bo życie robi sobie chyba ze mnie jaja... Pokazuje, że coś da, a za chwilę się buntuje i dać nie chce... a może chce, tylko trzeba się bardziej postarać...? Zobaczymy jak to będzie... Ale nie o tym miała być mowa... :)
Spotkała mnie dzisiaj miła niespodzianka... Od Madzi dostałam wyróżnienie... O takie:Wyróżnienie już kiedyś dostałam, nie zmienia to jednak faktu, że bardzo się z niego cieszę!
:)
Zwłaszcza, że humoru ostatnio brak...
Ślicznie dziękuję Madziu!
:)
Myślę, że jutro zajmę się spełnieniem zasad wiążących się z przyznaniem mi wyróżnienia, a tymczasem zapisuję się na WYMIANKĘ WALENTYNKOWĄ u Ali...Mam nadzieję tylko, że mój brak humoru i brak weny nie popsuje niespodzianki i pozwoli mi zrobić coś, na co mam już pomysł... Jeśli zdążę, zacznę dzisiaj przygotowania, choć czasu może zbraknąć bo muszę niedługo wyjść i wrócę niestety późno...
W imieniu Ali zapraszam do zabawy!
Im Nas więcej, tym lepsza zabawa!
:)

1 komentarz:

  1. Madzialena! Dzięki za tą reklamę ;) Całus :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)