Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 5 stycznia 2011

Zakładka do książki...

Wczoraj wieczorem przypomniało mi się, że swoją zakładkę z dziewczynką sprzedałam Pani Stasi, więc żeby mieć czym dzisiaj założyć książkę, musiałam szybciutko zrobić sobie kolejną. Ta nie jest z dziewczynką, jest z krówką!
Zgodnie z zaleceniami amerykańskiej firmy Pantone, krówka jest koloru takiego, jaki ma obowiązywać w 2011 roku. Firma ta co roku, przy pomocy ekspertów w dziedzinie barw, wybiera kolor, który ma obowiązywać dla branży mody, designu i dekoracji wnętrz. W tym roku ma być to kolor różowy, gdyż jak uzasadnia ekspert:

"Po recesji potrzeba nam teraz optymizmu i pobudzenia tak wielu zmysłów, jak to tylko możliwe".

A oto i moja różowa krówka z różowym koralikiem crackle...Zakładka ma 12 cm...
:)

2 komentarze:

  1. Zakładka prześliczna! A o kolorach nie miałam pojęcia, dzięki! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)