Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 22 stycznia 2011

Wisior Wire-Wrap

Napatrzyłam się wczoraj na piękne wytwory w technice wire-wrapping, no i dziś przyszedł czas na mnie... Dziś po raz pierwszy zrobiłam taki wisior... Wisior z bursztynem... Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że do ideału wiele mu brakuje i jest bardzo prosty, ale mam nadzieję, że uda mi się opanować tą technikę i niedługo będziecie mogły podziwiać ładniejsze prace... Tymczasem jednak ciesze się, że udało mi się go wykonać i wydaje mi się, że nie jest z nim aż tak źle... a co więcej, jestem z siebie dumna, że udało mi się zrobić go za jednym "przysiadem", nie wspomnę jednak jak czują się po tym moje dłonie... One też bardzo się cieszą, że wisior jest już skończony... Nie wiem jak dajecie sobie z tym radę, ale ja chyba potrzebuję jakichś rękawiczek...
:)
A oto i wspominany wisior, ma 5cm długości...
Jak wyszedł?
Oceńcie same...
:)Teraz nie pozostaje zrobić mi nic innego, jak tylko zakupy i nauka...
:)

6 komentarzy:

  1. Jest piękny! Pierwszy i od razu TAKI. Podziwiam Twój talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli to Twój pierwszy twór to tylko gratulować pozostaje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny wisior!!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponieważ bardzo podobają mi się Twoje prace, postanowiłam przyznać Ci wyróżnienie. Zapraszam do przeczytania informacji na moim blogu z biżuterią, pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Madzik: zajrzyj : http://cartolina-style.blogspot.com/2011/02/16184.html i się może przyłączysz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)