Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 4 stycznia 2011

Pudełeczko...

Wczoraj zostałam poproszona o wykonanie kompleciku swarovskich na zamówienie.
Póki co, jestem w trakcie realizacji zamówienia, a narazie,
po zrobieniu pudełeczka na kartkę, napadło mnie na pudełka
i tak powstało takie oto pudełeczko na tenże komplecik...
Pudełeczko może wydać Wam się znajome, a i owszem, robiąc je wzorowałam się na pudełeczku, w których dostałam kiedyś od Nami swoją wygraną w candy, baardzo mi się podobało...
Pudełeczko w kolorach fioletu i różu bo takie też mają być kryształy...
:)

Środek kwiatuszka, to nie ćwiek...
;)
Przeszukałam woreczek z guzikami i znalazłam takie oto piękne guziki, które pozbawiłam stopki i z nich powstał taki ładny ćwiek...
:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)