Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 19 grudnia 2010

Pierwsza krówka...

Wczoraj napadło mnie na krówkę...
Nie, nie... nie na taką ciągnącą do jedzenia...
;)
Naszło mnie na krówkę maskotkę
i
tak oto powstała moja pierwsza krówka
Krówce dałam na imię Jedyneczka, z racji tego,
że to moja pierwsza krówka...
Krówka ma około 35 cm wysokości, mam nadzieję,
że Wam się spodoba...
:)JEDYNECZKA SZUKA DOMU,
więc gdyby komuś się spodobała - bardzo zapraszam na maila...

3 komentarze:

  1. Śliczna krówka. Wyszła Ci super gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna i na pewno znajdzie właściciela:)
    Dzięki za zajrzenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)