Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 15 grudnia 2010

Miś już jest... :)

Jak pisałam wczoraj, robiłam misia dla Kasi...
:)
Nie zdążyłam wczoraj zamieścić zdjęć, bo późno go skończyłam zszywać, a trzeba było jeszcze dorobić misio brewki, pazurki, no i krawacik oczywiście w pięknym, wściekłym różowym kolorze...
:)
Dziś misia dokończyłam i oto efekty...
:)Misio ma 11 cm wysokości na stojąco,
niestety misio nie potrafi stać bo za bardzo go wypchałam...
:)
Wsadziłam w niego duuuuużo energii, zdrówka i szczęścia żeby mógł dobrze strzec Kasi...
:)

2 komentarze:

  1. Jest przesłodki:) I gratuluję talentu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ty to kobieto zrobiłaś prześlicznie!!!! też właśnie zabieram się do pracy nad misiem dla mojej malutkiej siostry:):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)