Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 21 grudnia 2010

Kryształy na święta...

Zachciało mi się kryształów Swarovskiego na Święta,
więc sobie zamówiłam takie oto fiolety...A te oto - fioletowo-błękitne - ku mojemu zdziwieniu... gotowe - zrobione
dostałam jako GRATIS!!
Czyż czas Świąteczny nie jest cudowny??
:)

Noo...
oczywiście poza sprzątaniem, gotowaniem i całą tą krzątaniną...
Choć ja akurat gotować lubię i czasem posprzątać też, tak jak na przykład dziś...
Stwierdziłam, że już najwyższa pora!
A w tak zwanym "międzyczasie" muszę zrobić jeszcze jedną bombkę - dla kierowcy...
Nie chce mi się strasznie, ale obiecałam, więc nie wypada i chyba będę musiała zrobić...
:(
A tak swoją drogą...nie wiem czy zauważyliście, ale zdjęcia, które ostatnio zamieszczam mają inną jakość. Lepszą oczywiście!
:)
To zasługa nowego aparatu, który przyszedł do mnie na Mikołajki!
:)


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)