Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 14 listopada 2010

Obiecany miś...

Kiedy zrobiłam misia na szydełku obiecałam,
że na szytego misia również przyjdzie pora...
Dziś nadszedł ten dzień...
Przedstawiam Wam misia Białuszka...
Miś ma 26cm wysokości na stojąco i 18 cm siedząco...
:)
Jak wyszedł, oceńcie Wy, bo ja mogę być nieobiektywna...
:)
Polar jest nowy,
leżał tylko w reklamówce i przewalał się w szafie,
stąd te kudłaczki...
:)

Ps.
U mnie niestety dla misia nie ma za bardzo miejsca, nie ma też małych dzieci, dlatego misio Białuszek szuka domu... Gdyby był ktoś chętny zapraszam na maila...

MISIO JUŻ ZNALAZŁ DOM!
:D

4 komentarze:

  1. miś jest piękny!!!! i taki... niewinny ::):) napewno szybko znajdzie domek :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny,taka minka zaczepialska, sama za siebie mówi:"Jestem ładny i wiem o tym"...Tez widze ze gustujesz w malutkich,one maja swoj urok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wzięcie udziału w mojej małej zabawie. Pozdrawiam serdecznie. Cejlon.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)