Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 17 listopada 2010

Jeszcze dwie kartki świąteczne...

Dziś kolejne dwie kartki świąteczne.
W roli głównej tym razem bombki...
:)
Mam nadzieję, że się spodobają...
:)
Ostatnie 10 kartek świątecznych, włącznie z tymi, które pokazałam dzisiaj,
wykonane były na zamówienie, które
dostałam jakiś czas temu...
:)

7 komentarzy:

  1. Śliczne, zwłaszcza ta kwadratowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy zestaw świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne karteczki chociaż ja bardziej skłaniałabym się ku drugiej:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweet, podoba mi się. Oglądam różne kartki, bo szukam inspiracji; robię kartkę na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne z czego zrobione
    ???
    chce też zrobić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)