Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 13 października 2010

Kartka świąteczna i wyróżnienie... :)

Dziś taka nietypowa kartka świąteczna.
Nietypowa bo ze śniegiem...
:)
Zobaczcie sami...
:)I jak?
Podoba się?
Mam nadzieję, że tak...
:)Oprócz pokazania kartki, chciałam się dziś również pochwalić
bo dostałam miłą niespodziankę od Ali -
zostałam wyróżniona takim oto kwiatuszkiem:
Dziękuję Alu ślicznie!
Zrobiło mi się bardzo, baaardzo miło...
:)

Czas teraz abym ja kogoś obdarowała... chciałabym dać wszystkim takie wyróżnienie, ale wtedy nie byłoby to już wyróżnienie... Dostają więc je ode mnie osoby, które według mnie najbardziej na nie zasługują (było ich więcej, ale te osoby już dostały, więc nie obdarowuję po raz kolejny) i są to:
  • Nami za piękne frywolitki - wiem coś o tym, bo sama mam od niej cudeńka :)
  • Justynę za jej piękne malowidła i rysunki -o tym też coś wiem ;)
  • Monikę za pasję z jaką zajmuje się wszystkim i za piękne magnesy :)
  • Carolinę za przepiękne Misiaki

6 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci Kochana za kwiatuszka :* Bardzo, bardzo sie cieszę :D
    Twoja zimowa kartka jest śliczna. Bałwanek i króliczki przesłodkie :* Świetnie wygląda ten padający, pobłyskujący śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Słoneczko!!! Baaardzo mi miło:)
    Karteczka przecudna. Mam nadzieję, że ten śnieżek jeszcze długo będzie tylko na niej:)
    Ściskam mocno***

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny balwanek i jaki pomyslowy snieg :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest świetna pozdro :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)