Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 28 października 2010

Jeszcze jedna...

...kartka z kotkiem...
:)
Chyba mnie znienawidzicie przez te "kotowe" kartki, ale musiałam zrobić jeszcze jedną...
Ta już na pewno poleci do Madzi... poprzednia niespodziewanie została sprzedana...
:)
Swoją drogą...
wiecie...
To przykre,
że tak mało osób interesuje się TRANSPLANTACJĄ,
widać to np. po ilości odwiedzin postu, który jest właśnie o tym...
Obecnie na nowe życie,
na przeszczep serca, nerki, wątroby czy trzustki w Polsce czeka ponad 2000 osób...
Pamiętajcie, że każdego z Was może to spotkać...
:(
I jeszcze jedna informacja...

Jest mi baaardzo miło, gdyż zostałam po raz kolejny wyróżniona...
Tym razem mój blog znalazł się na
LIŚCIE POLECANYCH BLOGÓW

Dziękuję!

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)