Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 23 września 2010

Wyniki CANDY ... :)

Mam jeszcze chwilkę,
więc postanowiłam nie przedłużać i przeprowadzić losowanie...
:)
Wybaczcie jednak, że losowanie przeprowadził Random...
Do wygrania były te oto kolczyki...Sporo osób wzięło udział w zabawie - 42 bo jedna z osób wpisała 2 komentarze... i to chyba właśnie przyniosło jej szczęście bo wygrała właśnie


Wiedźma



Serdecznie gratuluję wygranej i proszę o dane na maila!
Jak obiecałam, na pewno coś dorzucę...!



3 komentarze:

  1. Nie no nie wierze :) własnie wróciłam ze spotkania z przyjaciółmi a tu taka niespodzianka :) huuurrraaaa :) juz wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nono, gratuluję Wiedźmie ,której wyjątkowo dopisało szczęście dzisiaj. Piękna wygrana! Dziękuję za zabawę i zapraszam wszystkich do mnie na salony ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)