Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 7 września 2010

Szpila...

Na szczęście już niedługo... Na szczęście to już jutro... Mam nadzieję, że wytrzymam, choć wczorajj już prawie się rozmyśliłam... hehe... narazie pomaga mi liczenie... dziesięć...dziewięć... oraz wdech...wydech... i mantry...
:)
Tymczasem pokaże Wam broszkę-szpilę... zrobiłam ja jakis czas temu, ale wydaje mi się, że na sezon jesień/zima jest bardziej odpowiednia...
:)

3 komentarze:

  1. Tak zgadzam się świetna w nadchodzącym sezonie !!! jest skromna i elegancka :)
    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpila jak znalazł do jesiennego czy zimowego szala! Piękna i elegancka! Przy okazji poproszę o mailla z adresem wygrałaś u mnie nagrodę niespodziankę w Candy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)