Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 16 września 2010

Różowy komplecik na urodziny...

Dziś listonosz zrobił mi niespodziankę.
Zamiast wyczekiwanej przesyłki z zakupami,
zostawił mi w skrzynce
prezent urodzinowy od Ali
- śliczny komplecik -
karteczka z motywem 3d i notesik :)
Wszystko takie róóżżoooweeee
:)
Ala wie co dobre!
Dziękuję Ci Alu,
jestem zachwycona prezentem!
:)

4 komentarze:

  1. cieszy mnie ogromnie, że Ci się podoba. Wiem, że trochę przed czasem.. ale fajnie, że doszło!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, fajnie, że doszło bo ostatnio coraz większe problemy mam z Pocztą Polską...

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Magdzik!
    Przepraszam, że tak późno, ale ogromnie, całą duszą dziękuję Ci za pamięć i to cudo, które dla mnie wydziergałaś:! Kraby są fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)