Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 9 września 2010

Niemożliwe...Znów wygrałam! :)

Wiecie co...?
Ja nie wiem czy to jawa czy sen, bo coś za dobrze mi się układa...
:)
Fryzjerka dobrze mnie ostrzygła, wcale nie płakałam, włosy dobrze się układają,
a teraz jeszcze to...
:)
Wygrałam niespodziankę w candy u Doroty!
Jupi, jupi, jupi!
Będę miała prawdziwą niespodziankę na urodziny i strasznie się cieszę!
I już nie mogę się doczekać!
:)

Przypominam o moim Candy...
...macie jeszcze troszkę czasu na zapisy...
:)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)