Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 21 września 2010

"Lalka..."

Ostatnio ochrzczono mnie "Lalka".
Dobrze, że nie "Lala" bo ta kojarzy mi się z "Lolą",
a "Lola" z kolei kojarzy mi się z
"Lolą Kołpak",
a ta nie kojarzy mi się za dobrze...
Ojoj... ale zamotałam...
:)
Na szczęście sformułowanie kierowane do mnie było w pozytywnym tego słowa znaczeniu...
:)
A swoją drogą...wiecie...? Czasem przyjemnie usłyszeć coś miłego i trochę obrosnąć w piórka...
:)

Dobrze, już dobrze,
wystarczy tego dobrego bo za dużo tych piórek się pojawi...
:)

Jak przewidywałam - wszędzie dookoła smarkają, kichają i kaszel się pojawia...
aż mnie nawet coś zaczęło w nosie kręcić i gardło pobolewać, dlatego dzisiaj kolejny
chustecznik...
:)
Przypominam o moim Candy urodzinowym... Jutro ostatni dzień na zapisy. Losowanie i wyniki w czwartek lub piatek.
:)

2 komentarze:

  1. A mi się wydawało, że to poduszka :P...Lalka, coś w tym jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to miodzio, malinka i cytrynka pzapobiegawczo :) Kolibry z poprzedniego postu są cudne! Pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)