Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 22 września 2010

B-day i Słoneczko! :)

Tak,
nadszedł ten dzień... Jestem o rok starsza...
:)
A le nie straszne mi to bo dostałam genialną niespodziankę od bratowej - piękny, przepyszny tort!
Słoneczko żebym się często uśmiechała!
Martynie dziękuję z tego miejsca serdecznie!
:)
Dziękuję! Dziękuję!
:)
A tak wygląda w środku, gdyby był ktoś ciekawy...Dostałam jeszcze dwie karteczki - od Asi i od Joanny.
Wam też serdecznie dziękuję za pamięć
:) Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję!
:)

6 komentarzy:

  1. Ale superaśny tort masz :)Cieszę się, że karteczka dotarła, raz jeszcze najlepszego życzę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No to dzisiaj już oficjalnie - najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz Wszystkiego co tylko w świecie najlepsze! 100 lat albo więcej :) Świetny ten tort!

    OdpowiedzUsuń
  4. tort przesłoneczny!:) super! wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze ode mnie wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego, zdrowia, zdrowia i zdrowia, aby najskrytsze marzenia się spełniły.
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)