Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 26 sierpnia 2010

Wygrana dotarła :D

Dziś jeszcze raz... Rano przeczytałam wiadomość, że piękne kolczyki, które wygrałam w Candy u Nami, właśnie do mnie lecą.
Spodziewałam się ich jutro... a tu taka niespodzianka!
Przyszły dzisiaj!
Strasznie się cieszę bo są piękne!
Ale, ale... oprócz nich dostałam jeszcze całą masę cukierasków!
Niestety, dzisiejsza pogoda + słaby aparat = niezbyt dobre zdjęcia, ale popatrzcie tylko jakie cudeńka...
:)

Najpierw zobaczyłam...Były jeszcze słodycze, ale zanim zdążyłam zrobić zdjęcie... gdzieś znikły...hihi...
Oprócz tego było jeszcze piękne pudełeczko... :)A w nim... piękne frywolitkowe kolczyki i piękne frywolitkowe przydasie! :) Na pewno się przydadzą! :)
A kolczyki w rzeczywistości są jeszcze piękniejsze - może uda mi się to pokazać przy lepszej pogodzie...

Nami... jeszcze raz ślicznie dziękuję!!
:)

Aha...Aurelia pyta, czy rzeczywiście urodziłam się 22 września... Tak, taka ze mnie już nie Panna i jeszcze nie Waga bo różne daty spotykałam w różnych horoskopach... :)

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)