Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Wygrałam! Wygrałam candy! :)

Jejku, jejku!
Muszę się pochwalić! :)
Nawet nie wiecie jak strasznie się cieszę! :)
Wygrałam świetne candy u Nami, mam nadzieję, że to jakiś znak i wszystko od tej pory będzie się dobrze układać... :)

Oto wygrana :)
(zdjęcie zapożyczone od właścicielki, ale oczywiście jak tylko cukieraski dojdą do mnie pochwalę się po raz drugi :D)
Uwaga - organizatorka zapowiada niedługo następne candy i nie wiem jak Wy, ale ja na pewno wezmę w nim udział :)

3 komentarze:

  1. Gratuluje wygranej :)
    Milo mi, że wzięłaś udział i w moim candy,życzę powodzenia:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)