Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 22 sierpnia 2010

Candy urodzinowe...

Zanim jednak o Candy, najpierw się pochwalę... :D
Choć sama na wakacjach nie byłam - dostałam piękne muszelki przywiezione z Hiszpanii... :)
A teraz o candy...
Dziś 22 sierpień, a więc dokładnie za miesiąc obchodzić będę urodziny...kolejne... :)
Jak urodziny, to wypadałoby zorganizować candy...
W candy imieninowym były do wygrania przydasie,
więc teraz do wygrania coś z biżuterii... :)

Takie oto kolczyki:
Zasady standardowe...

Obligatoryjnie:
- zamieść komentarz pod tym postem, w którym należy wyrazić chęć udziału w zabawie
- zamieść podlinkowane zdjęcie na swoim blogu
Fakultatywnie:
- zostań moim obserwatorem

Losowanie odbędzie się w dniu moich urodzin, czyli 22 września.
Do tego czasu zapraszam chętnych do udziału w zabawie - im więcej chętnych, tym większa możliwość, że dorzucę jakąś niespodziankę... :)

43 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających sie urodzinek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki :) Z przyjemnością się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się zapiszę, takie mroczne kolczyki wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień Dobry

    Twoja e-mailowa obserwatorka :)

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są cudne chętnie bym je ponosiła :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy naprawdę masz, w tym dniu, urodziny???!!!
    Tego dnia ma niewiele osób, które spotkałam.
    Nie uwierzysz,ale ja też mam w tym dniu, na dodatek, w tym roku okrągłe:)
    Zastanawiam się jak je świętować...
    aurelia77@op.pl

    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji tych zbliżających się urodzin. :)
    Ustawiam się po kolczyki i czekam na losowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a więc i ja się zgłaszam bo kolczyki są bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie zostanę obserwatorem :) i zapiszę się na twoje candy :) przy okazji zapraszam też na swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie iem dlaczego, ale nie mogę Cię obserwować...spróbuję później :) tak czy tak informacja jest u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolczyki śliczne, chętnie je przygarnę:):):)
    ach, i na swoje Candy serduszkowe przy okazji zapraszam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To najlepszego na nadchodzące kolejne :)
    A do candy chętnie przystępuję.

    Pzdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kolczyki. Zapisuję się prędziutko w kolejkę i serdecznie zapraszam do mnie na Wymianko-Candy http://aniajura.blogspot.com/2010/08/wymianko-candy-na-powitanie-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Magdzik- bardzo dziękuję za odwiedziny i zaproszenie do zabawy. Twoje kolczyki są śliczne, a te turkusowe mnie powaliły! Z przyjemnością przy okazji przyłączam się do candy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. PO pierwsze gratulacje urodzinowe:)
    Po drugie mój pierworodny tego dnia ma 21 urodzinki.Tak więc dla mnie ta data jest bardzo ważna.
    POzdrawiam serdecznie Lacrima:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne ! Zapisuje sie ;) moj blog: www.moje-wlasne-origami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. są prześliczne, ja także spróbuje szczęścia w zabawie. Mój mail: ARTYSTKA26@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie :)
    To może i za zapiszę się na takie śliczne cukiereczki. Piękną tworzysz biżuterię, bardzo mi się podoba, tyle różnistych przekładek w każdej parze kolczyków. Pięknie się to wszystko prezentuje.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    Pozdrawiam
    bizuterium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. oki doki:) i do kolejeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem fanką biżuterii więc stawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zapisuję się i już składam najserdeczniejsze życzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. no to na urodzinki najserdeczniejsze życzenia choć to jeszcze kilka dni :) i ustawiam się w kolejkę

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciao Partecipo volentieri al tuo gioco, bellissimi gli orecchini, brava!
    ho messo l'intervento nel mio blog di magici Candy, ecco il link diretto:

    http://magicicandy.blogspot.com/2010/09/candy-da-cudenkowo-madeleine.html

    Now I follow you!

    OdpowiedzUsuń
  25. Chetnie sie ustawiam w kolejce i do siebie zapraszam:
    http://tygrysieoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja się zapiszę :) www.retromantic-bizu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Spóźnione,ale jeszcze życzę wszystkiego co najlepsze!:) Piękne kolczyki! W ogóle to jestem fanką ręcznie robionej biżuterii!!!:)
    Z chęcią ustawiam się w kolejce po te kolczykowe cuda!

    Pozdrawiam Joaś!
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. chętnie się dopisuję :)
    mamkatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne muszelki! a kolczyki no moja miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudeńka - jestem obserwatorką i chętnie ustawiam się po nie w kolejkę:)
    lunka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne kolczyki. Może mi się poszczęści. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam kolczyki moze uda mi się je wygrać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszyscy stoją to ja też.Po takie śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolczyki przepiekne! Zgłaszam się!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne candy i wszystkiego najlepszego
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również je chcę więc ustawiam się w kolejeczce :) Piękne te twoje wytwory :)

    Info i Twoim candy wg dat o tutaj:

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/2009/09/przypominam-o-kolejnych-wspaniaych.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapisuję się i już teraz życze wszystkiego najlepszego!

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. muszelki przecudne, że też u nas takich nie ma:(((
    zapisuję się na Twoje smaczne cukiereczki:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ech..jeszcze zdążyłam. Oczywiście, urodzinowo wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mimo, że kolczyków mi nie brak ale bardzo chętnie zostanę właścicielką tych cudeniek!

    OdpowiedzUsuń
  41. wow! wow! wow!
    amazing candy!
    congrats!
    I want to play with you....
    please enter my name...
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeszcze się dopiszę!:) spróbuję, a co:)
    Pozdrowienia i zapraszam do mnie
    miszmaszwszufladzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)