Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 30 czerwca 2010

:D

Rękodzielnictwo to nie jedyna moja obsesja... :) Oprócz robótek mam fioła na punkcie.... roślin, zwłaszcza tych doniczkowych :)
I tak... przed wyjazdem... zakupiłam nasionka :D Nasionka bonsai "Adenium obesum". Było ich dwadzieścia... zasiałam, zrobiłam "wylęgarnię" i czekałam z marną nadzieją, jak to zwykle bywa w przypadku takich roślin... Wróciłam, zaglądam na parapet... i.... jest! Jest! :) Z 20 nasionek wykiełkowało... jedno :) Mam nadzieję, że będzie sobie żyło u mnie długo i szczęśliwie :D

A oto i moje Adenium :)
Przy okazji, pytanie do czytających bloga :) Czy ktoś z Was ma może na zbyciu sadzonkę Anturium - zwykłego, czerwonego? Aha... i byłby chętny się jej pozbyć oczywiście? :) Zachorowałam na tego kwiatuszka i muszę go mieć na parapecie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)