Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 7 czerwca 2010

Candy :)





Dziś znów słoneczko pięknie świeci, więc postanowiłam ogłosić, popularne na blogach, swoje pierwsze CANDY :) Candy imieninowe :) Zasady jak wszędzie. Należy zostawić komentarz oraz zamieścić informację o Candy na swoim blogu (najlepiej podlinkowane zdjęcie). Zabawa potrwa do dnia moich imienin, czyli do 22 lipca, a więc macie sporo czasu :)

W skład zestawiku wchodzą:
- 2 wzory małych nożyczek ozdobnych
- klej w kulce

- paczuszka ozdóbek: cekinów, confetti, kwiatki, serduszka, gwiazdki, literki

- paczuszka guziczków

- 2 wstążki: zielona i czerwona

- 3 paski naklejek

Skromne, ale mam nadzieję, że będą chętni :)

27 komentarzy:

  1. To jestem pierwsza!
    Może mi to szczęście przyniesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że będą !!! ja jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że są chętni :) Zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem chętna jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się przyłączę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To wszystkiego najlepszego od razu!
    Ja mam i urodziny i imieniny w lipcu :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również jestem chętna :))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. I z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień Dobry

    Nie linkuję ale się wpisuję .

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego naj z okazji nadchodzących imieninek :D zapisuje się szybciutko i pozdrawiam ciepluchno :)

    Kinga

    klamaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. ileż cudnych cukierasków! to wszystko dla jednej wylosowanej?? suuuper!:) może będę to ja;) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm jakie cukieraski - jak tu sie nie skusic? Pozdrawiam goraco!

    Weronika,
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. słodziaki same do wzięcia. chętnych przybywa ale też się dopisuję, a nuż ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj kusisz.... Staję więc w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopisuję się i zapraszam do siebie. Pozdrowionka. 22 lipca to moje imieninki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cukierasy słodziutkie!
    Pokusa nie do odrzucenia!
    Zatem ja także chętnie przyłączam się do zabawy i do grona cierpliwych, czekających na swoją chwilkę szczęścia!
    Pozdrawiam słonecznie!!!
    Info. oczywiście u mnie: http://chwilapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. W kolejce ustawiam się i ja :-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozdrawiam! Napisz do mnie żart, proszę.
    http://youclan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, ja też wezmę udział w zabawie:)Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. Congrats!thank you for the chance to win.
    Posted the link in my candy sidebar.
    hugs, Ukka

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się i ja ! :) Wszystkiego najlepszego z okazji jutrzejszych (zakładając, że dziś jest 21.07 - w końcu godzina 00.00 wybiła) imienin !
    Monika.

    www.minimusthaves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wcale nie takie skromne i chętni jak widać są :) i ja również jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiem, że dziś mija termin Twojego candy - czy jeszcze zdążę się załapać na losowanie?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)